16 Mart 2015 Pazartesi

kızımla çerçeve yaptık :)

Merhabalaaar. 2yıla yakın bir süredir boşladığım çalışmalarıma yeniden başlamamın verdiği enerjiyle karşınıza cıkıyorum. Başlangıcı sevgili minnoşum kızımla yapmak istedim. :) Annesine mi benzicek ne  :D

Şimdi bu çalışmanın teknik kısmına gelecek olursak, anaokulundan başlamak üzere; okula giden çocuklarınız varsa bu çok faydalı ve eğlenceli bir çalışma oldu. Mukavvadan karton kestik,boyadık ve üzerine düğmeler yapıştırdık. Sıcak silikon  kısmı bana ait olmak üzere diğer kısımlarda sevgilikızım Nevâ'mın da emeği çoktur.

Beğenilerinize sundum.  Yorumlarınızı bekliyoruz. Sevgilerrrrr.



Beni facebooktan da takip  etmek isteyenlerin  aşağıdaki likne tıklamaları  yeterlidir :)

https://www.facebook.com/bencefikirler?fref=ts
               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder